Monday, September 10, 2012

My NUFFNANG earnings.

Nuffnang Earnings.
how about yours?
btw am proud because i have income by blogging.. any other tips to increase the Nuffnang earning? Mind to share on the comment box.  Thank you fellow friends.

20 comments:

duniafana said...

kna tnya otai blogger nih.

nur said...

oh.. siapa blogger otai, please ajar.. hehe.. tq

mumui said...

saya punya baru ja rm21.. lama dah berbloging.. btw.. cam awak cakap.. be proud.. =)

Rai said...

congrats nur..saya pun takde la masyuk pun income..sikit2 je.. tapi kalau baca otai kata..kena up trafik baru senang dapat income..

Hidayah Bach said...

hai......

dayah pun dapat sikit sesangat...

tak ribu riban mcm blogger lain..

:)

tapi hasil blogwalking..kebanyakan mereka kata kena tinggikan trafik dulu...kan..

hehe..entah cemana nak buat trafik tu tinggi........

hikhik..

Mya said...

wah, tahniah ya :D

Novelgurl said...

thniah..sy punya x beranjk pun huhu

Zura@Iwan said...

thks siggh blog sy...

neway tahniah yer..kena rajin2 BW n update blog...

nur said...

wow.. dah $21.. bestnya.. ni taktau bila la nak dapat camtu.. agaknya nak dapat cek tu lama lagi la..

nur said...

cuba bagi tips nak up trafik tu..

nur said...

ha, best kan blogger lain yang beribu riban tu..
kena blajar cara nak up trafik ni..

nur said...

terima kasih.. heheh

nur said...

tq tq.. nak tengokle ni bergnjak ke tak..

nur said...

welcome..
tq for the tips

Sanji Ngatmi said...

doa + usaha + istiqamah + tawakal = DUIT

nur said...

oh.. the acronym..

eqbal zack said...

Assalamualaikum,

Bak kata org tua2, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Insyaallah you will increase your income soon...

-eqbalzack-

nur said...

TQ EZ

" NUR dari ALL IN ONE"

Nick Nashram said...

ada bnyak cara..tapi yg penting trafik kena up dulu :)

Rahsia Sulit Iklan Nuffnang Dan Buffered Earning

zahidahnur said...

wauuuu!ada jugak earning. keep it up!